miercuri, iulie 18contact@streetnews.ro

PRIMĂRIA SECTORULUI 3 LANSEAZĂ UN CHESTIONAR DE EVALUARE A SERVICIILOR OFERITE CETĂŢENILOR

Primăria Sectorului 3, în parteneriat cu Centrul pentru Inovare Publică, lansează un chestionar de evaluare a serviciilor oferite cetăţenilor de instituţie.

Pentru a creşte calitatea serviciilor oferite, Primăria Sectorului 3 pune la dispoziţia cetăţenilor, la sediul instituţiei, un chestionar de evaluare a serviciilor publice. De asemenea, locuitorii Sectorului 3 pot accesa şi completa chestionarul on-line, pe site-ul www.primarie3.ro, printr-un click pe „Evaluează serviciile oferite de Primăria Sectorului 3”, link către proiectul „Mai Responsabili”.

Chestionarul este structurat pe cinci secţiuni care vizează accesibilitatea serviciilor publice furnizate, completarea formularelor şi, dacă a fost cazul, modalitatea de achitare a taxelor aferente pentru o birocraţie minimală, confortul spaţiului, eficienţa şi eliminarea şpăgilor.

Facem precizarea că cetăţenii nu sunt obligaţi să îşi ofere datele cu caracter personal, pentru evaluarea serviciului public. Datele înregistrate pe platforma www.mairesponsabili.ro sau în chestionarele în format fizic sunt folosite exclusiv în scopul proiectului, nu sunt publice şi nu se transmit terţilor.

Proiectul „Mai Responsabili” este o iniţiativă de responsabilizare civică ce aparţine Centrului pentru Inovare Publică. În baza parteneriatului cu Primăria Sectorului 3, acesta va colecta chestionarele completate on-line sau în format fizic şi va face recomandări pentru remedierea problemelor semnalate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *